Pages

awak jodoh saya?

bukan mudah untuk terjunam di dalam lembah percintaan. dan bukan mudah juga untuk terjebak di dalam dunia percintaan. bukan kah begitu wahai gadis-gadis yang rupawan dan lelaki-lelaki gentleman sekalian. gentle itu lembut kan? man itu lelaki. so gentleman adalah lelaki lembut. opsss!!! maafkan miss bb jika anda terasa sebab miss bb bukan lah terer sangat bahasa omputeh nie. muet pun sekadar ‘atas tong’ jerq. lepas lah nak masuk university. alhamdulillah:)
berbalik pada tajuk di atas…
jodoh adalah satu yang subjektif. tuhan yang merancang dan menetukan segalanya. iyep! sebagai wanita, kita dicipta sebahagian daripada tulang rusuk kaum adam yang merupakan jodoh kita. sedarkah kita akan perkara tue?
‘lelakilembut’(what i mean gentlemen) biasanya akan menggunakan taktik yang paling berbisa untuk mencairkan sekeping hati wanita. senang atau susah? mana boleh lelaki tersebut melakukan ujian pencairan terhadap hati tersebut. maka berusahalah ‘lelakilembut’ tersebut untuk mendapatkan hati wanita tersebut. taktik yang paling berbisa…konpem lah taktik mengayat perempuan!! pada aku, semua lelaki pandai mengayat kot. setuju? tapi kenapa tak ramai jer yang fail paper bahasa melayu lam spm sampai takleyh further stdy.
‘perghhh..mengayat pempuan no 1 beb!!!tapi spm failed paper bm! ape kess???’(sila bangga disitu jika anda seorang playboy dan failed paper bm)hahahahaaa…
so kepada gadis ‘kacak’ sekalian..jangan mudah terpedaya dengan ayat-ayat lelaki tersebut. kenali hati,kenali budi ‘lelakilembut’ terlebih dahulu kalau anda taknak merana pada kemudian hari. bukan ayat yang penting, tapi ketulusan hati itu lebih penting….wahwahhhhwahhh~~
tips gadis ‘kacak’:
sebelum menerima seorang lelaki. mungkin anda boleh praktikkan soalan dibawah.
“ tulang rusuk u sakit tak”(ini susulan entri miss lefthanded)

kalau sebelum nie korang tanya ' u sayang i tak?'
kali nie apa kata korang ikuttips gadis 'kacak'...

lu pikirlah sendiri!!!


3 comments:

  1. muahaha...
    u sayang I tak? - cliche..
    tulang rusuk u sakit x? - baru&lain dari yg lain..

    ReplyDelete
  2. saya playboy yg ensem tapi saya dapat A1 bm spm dlu.. waghahah.. mesti rmai awek cair kan? actually bab cinta kita xleh nk expect.. gf yg aku sayang sgt2 selalu buat hal, but at the same time dgr2 citer besfren sndri ade crush dgn aku pulak. so aku jd serba salah. skg aku serah kt jodoh je.. huh.

    ReplyDelete
  3. lefthanded: hahahaa...tulang rusuk i tak sakit? tp jantung saya bdegup kencang....hahahaaa:P

    paan:playboy yg ensem? perghh..tahniah la anda telah bjaya mngayat awek dan dapat a1 lam spm..tul2 aplikasi nie..hehehe
    ape pun..jodoh tue dah dittapkan utk kita...kita hnya mampu merancang:)

    ReplyDelete