hensem...Cute...Hot...macho...
hola....

kalo tgk lelaki kan,korg suka golongkan dorg dlm golongan mane???

hensemkah???cuTekah??machokah?? or hotkah??

tp ada ke lelaki melaYu yg mcm kat atas???

ADA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hahahaha....

kalau kat mesia ni yg hensem mcm fahrin ahmad...yg cute lebey krg asyraf muslim...x pon si dafi...hik3...

lau macho plak,kwn ak ckp mcm faizal tahir...hot ntah la mcm sape...ada cth sorg..
tp lau gtau kt sini..konpem korg x knl...

dulu ada la sorg kwn ak ni,mase tu kt psr mlm...dia ckp ada sorg mamat yg melepasi kitaorg ni hot giler....pastu dia n kwn ak yg len,pusing blk g kejar mamat tu sbb nk tgk muka dia...ak ape lg...jln la kedek2 dgn lajunya...bkn sbb nk kejar mamat hot..tp nk kjr kwn2 ak ni...bkn ape,tkt kena tggl...da la mase tu baru lg berjinak2 ngn psr mlm...hahahaa....

kejar punyer kejar...akhirnya dpt jugak tgk muka dia...org len beria2 nk tgk muka mamat tu...tp ak beria2 nk tgk muka makwe dia...hak3...(ak bkn les ok...bkn pe,ak tkt mamat tu perasan ak suka kat dia...so baek ak g tgk makwe dia)...makwe dia comel...mix kot...muka mcm cina2 skt...

smbg blk citer sal mamat tu....dah kwn2 ak tgk dia,dorg ckp mamat tu tgk ak...ak da tkt da..t dia ingat ak suka kat dia ke..x pon suke makwe dia...tp ak buat muka biasa je...buat2 x nmpk je mamat tu...hahhaa...

muka mamat tu bole tahan la,bersih...kulit cerah n bole dikatakan ada rupa la..sesuai la dia dgn makwe dia tu...tp ak pn x phm kenapa kwn ak ckp dia hot....haih...kena belajar lebey lg ni sal laki...hehehe.....

k la...da penat cik meow2 bobe...
daaaa............

p/s : muka lau hensem ke,cute ke,macho ke,hot ke,tp kalo perangai x lawa x ok gak...ni kalo ak la,ak da reject...hehheehee.....

No comments:

Post a Comment